Máte odvahu na maskaru z Lidla?

Dekoratívna kozmetika značky Cien nie je žiadnou novinkou. Nepatrí síce do stáleho sortimentu, no z času na čas sa v ponuke obchodného reťazca objavuje. Pamätám si, že na konkrétne túto maskaru som pozerala už pred pár rokmi. Vtedy som ju do nákupného košíka nepridala. Rozmýšľala som nad cieľovou kategóriu zákazníkov, ktorá po takomto produkte siahne. Predpokladala som, že buď na tom musia byť finančne fakt dosť zle, alebo sú proste tie ženy odvážne. Prešlo pár rokov a po dobrých skúsenostiach s telovou kozmetikou tejto značky som zobrala odvahu a vyskúšala aj riasenku. Mojim očiam sa z nej veru nič zlé nestalo a to ak sa najbližšie objaví v ponuke, nechá ma to už chladnou. Prečo, to si povieme v dnešnej recenzií.

Volume mascara Cien má klasický obal, ktorý ja nazývam baroko. Áno, ide o presne tie tučnučké rozšírené plastové obaly. Ja preferujem štíhlejšie obaly, no ani toto nepovažujem za problém. Kefka je klasická. Presne tento druh zvyčajne vyhovuje väčšine používateliek. S ňou som tiež problém nemala. Po otvorení necítiť ani vôňu a ani zápach. Prechádzame teda k použitiu. S mojimi riasami som spokojná a od riaseniek teda neočakávam nejaký wau efekt, ktorý má z troch rias vykúzliť mačacie fúzy. Nejaký aspoň prirodzený efekt však vidieť chcem. Načo by som inak používala maskaru. A tu nastáva problém. Riasenku na očiach takmer vôbec nevidieť. A to minimum čo zvýrazní sa počas dňa niekde stratí. Dokonca aj pri odličovaní na odličovacom tampóne ani nezostávala čierna farba. Proste sa počas dňa asi odparila. Alebo ja neviem. Je pravda že neopadávala a oči nedráždila a bola lacná. No to je tak asi všetko. Po ďalšom balení teda nesiahnem.


plusy:
  • lacná
  • dobrý aplikátor
mínusy:
  • na očiach ju takmer nevidieť
Celkové hodnotenie: priemerná

Máte skúsenosť s dekoratívnou kozmetikou z obchodného reťazca Lidl? Nebáli by ste sa použiť takú lacnú riasenku?


Komentáre

  1. Asi bych se nebála, ale nekoupila bych ji právě z toho důvodu, že nebude příliš kvalitní. Nemám zas tolik výrazné řasy a chci, abych je po řasence měla zvýrazněné celý den. Jinak mám ale značku Cien celkem ráda :)

    LENN

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ako dobre, že u nás v Lidli tú dekoratívku nikdy nemáme :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. U mňa skôr ide o obal, ak aj lacno vyzerá tak ma to odradí. Neskúšala som zatiaľ dekoratívku z Lidlu. A ako tak vidím, tak pri riasenke som ani o nič neprišla.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja som ani netušila, že v lidli aj nejaku špirálu dostat. Málo tam chodim. Ale vidim, že nemám čo lutovat.
    Štýl ženy

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

♥ ĎAKUJEM ZA KOMENTÁR ♥

Obľúbené príspevky