Do zimy a mrazu

Prečkať snehovú fujavicu, treskúci mráz či nepríjemný vietor bez kvalitného balzamu na pery by asi nebolo práve najjednoduchšie. Mňa takéto nepríjemné počasie prekvapilo počas víkendu v Tatrách. Áno viem, že počasie v horách je nevyspytateľné, no predsa len v októbri som to ešte nečakala. Po chvíľke vydeseného prehrabávania v kabelke a hľadania balzamu na pery, som sa nakoniec potešila. Z mojej zbierky balzamov som v tej chvíli mala pri sebe práve CRAZY RUMORS vo vanilkovo - kávovej variante. Dobrá príležitosť vyskúšať najnovší kúsok, ktorý mi prišiel v krásnom balíčku od Krásna každý deň. Kozmetika u mňa pred napísaním recenzie musí prejsť riadnym záťažový testom a nepríjemné tatranské počasie teda nakoniec aj prišlo vhod.


Balzam som v e-shope vyberala podľa názvu. Na mňa rôzne slovné hračky či vtipné slogany skrátka fungujú. Kuriér tak zrejme ani netušil, že v balíčku priniesol bláznivé chýry. Dokonca s úžasnou vôňou vanilky a kávy, ktoré tiež patria k mojim obľúbeným. Tento crueltyfree a vegan kúsok pritom nie je ani extra drahý. Predáva sa za približne 4 €, pričom zloženie je vskutku ukážkové. Veď posúďte sami. 

Crazy rumors – balzam na pery french vanilla
INCI:
Popis:
macadamia ternifolia seed oil
makadámiový olej
starostlivosť o pery
olea europaea oil
olivový olej
starostlivosť o pery
butyrospermum parkii butter
bambucké maslo
starostlivosť o pery
euphorbia cerifera wax
vosk z rastliny euphorbia
zvyšuje viskozitu
glycine soja wax
sójový vosk
zlepšuje vzhľad a konzistenciu
simondsia chinensis seed oil
jojobový olej
starostlivosť o pery
copernicia cerifera wax
karnaubsky vosk
zlepšuje vzhľad a konzistenciu
aroma

vonné zložky
tocopherol
vitamín E
antioxidant, predlžuje trvanlivosť
eupatorium rebaudianum bertoni
stévia
dodáva sladkú chuť




Hneď po otvorení vás zaujme vôňa, v ktorej dominuje vanilkový podtón tlmený arómou kávových zŕn. Vôňu cítiť len v balení. Na pery neprechádza a teda ak by vám práve aj nesadla, na perách rušiť nebude. Postupne používaním však vyprchá aj z balenia a je stále slabšia a slabšia. To sa mi však stalo so všetkými prírodnými balzamami i mydlami. Ide o prírodné produkty a zrejme asi nebude jednoduché vôňu zafixovať tak, aby vydržala počas celej doby používania, čo je v prípade Crazy rumors 24 mesiacov. Na druhom mieste vás zaujme balenie, ktoré povedzme si pravdu nie je nič moc. Obyčajné plastové s nie práve najfunkčnejším závitom. Obal s pekným fontom písma, šálkou kávy a kombináciou modrej a hnedej však aspoň u mňa celkový dojem vylepšujú. Po preskúmaní vône a balenia nastáva vhodná chvíľa na zhodnotenie aplikácie. Balzam je v balení tak akurát tuhý. Neroztápa sa a ani nemrzne. Na pery sa nanáša ľahko. Neprechádza do okolia pier a na perách zanecháva ochrannú vrstvu. Práve tá vrstva zabezpečí ochranu pred mrazom a vetrom. Balzam však pery zároveň aj vyživí, takže nám pomôže dať pery do poriadku ak si ho občas nestíhame naniesť alebo ho nemáme so sobou. Účinok je podľa mňa výborný. Presne takéto balzamy, ktoré dokážu pery hydratovať i chrániť, sú dobré do jesenného a zimného počasia.

plusy:
  • vôňa
  • výbroná hydratácia
  • ochrana pier
  • prírodný produkt 
  • praktický do kabelky

mínusy:
  • závit
Celkové hodnotenie: výborný

Ide o môj prvý balzam značky Crazy rumors, no v e-shope som si všimla, že majú naozaj obrovskú ponuku produktov na pery od tejto značky. Aká je vaša skúsenosť s nimi? Ktorý Crazy rumors odporúčate?

Komentáre

  1. ja prave koncim s balenim Raspberry Sherbet a tiez by som chcela skusit French Vanilla :) Teraz mam slusnu zasobu, ale v buducnosti urcite zakupim

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ja sa uz zasobam vyhybam. Potom sa mi to zbytocne pokazi. Mam vzdy maximalne tri a dalsi balzam nekupujem, kym sa jeden z nich neminie. Teraz okrem Crazy Rumors mam este Laveru a Baleu.

      Odstrániť
  2. Ja som od tejto značky mala Leaping Bunny a bol naozaj super ❤

    Blog de la Licorne

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ten som si zatial nevsimla. Najblizsie sa nan pozriem.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

♥ ĎAKUJEM ZA KOMENTÁR ♥

Obľúbené príspevky