Sprchovanie s Adidas

Vplyvom letných horúčav sa sprchujeme určite všetci častejšie a máme vyššiu spotrebu vody a sprchovacích prípravkov. A aby nenastala kúpeľňová nuda a stereotyp používam v tomto ročnom období viacero rôznych sprchových prípravkov, ktoré striedam podľa nálady. Tentoraz sa vďaka e-shopu parfemy-elnino.sk u mňa objavili sprchové gély Adidas. Túto značku som dávnejšie používala veľmi rada, avšak odvtedy ich výrobky prešli zmenou designu i zloženia. Takže ten môj obľúbený som už v širokej ponuke značky nenašla. Zo štyroch druhov výrobkov však nebol problém vybrať si zaňho náhradníka. Dnešná recenzia bude teda porovnaním sprchových gélov od rovnakej značky, ktoré teda vôbec nie sú rovnaké.



Sprchový gél Adidas - vitality je okrem klasickej funkcie - umyť určený aj na zlepšenie nálady. U mňa to vďaka sviežej ovocnej vôni vcelku funguje. Bonusom sú priehľadná konzistencia sprchovacieho gélu s obsahom guľočok, ktoré podľa výrobcu majú pokožku masírovať. Ja ich však skôr vnímam ako jemné peelignové čiastočky. Presne takúto konzistenciu u sprchových gélov vyhľadávam. Gél klasický pení ako väčšina konvenčných sprchových gélov. Moju normálnu pokožku nevysušuje. Z týchto štyroch varian som si ho obľúbila najviac. Predáva sa za cca 1,79 €.


Sprchový gél Adidas - skin detox vonia výraznou vôňou ovocia Acai, ktoré má antioxidačné účinky. Vôňa je pri tomto sprchovacom prípravku naozaj výrazná a totožná s vôňou zmrzliny z tohto ovocia. Ja mám k tejto vôni neutrálny postoj, ale viem si predstaviť, že na niekoho by výraznosť vône mohla pôsobiť až rušivo. Podobne ako pri verzií vitality aj tento gél pení, umýva, nevysušuje. Jeho poznávacím znamením je fialová farba a výrazná vôňa. Predáva sa za cca 2,04 €.

Sprchový gél Adidas - happy má takú zvláštnu polopriehľadnú konzistenciu s množstvom bubliniek. Pri sprchovaní ich necítiť, takže pôjde skôr o vizuálny efekt. Zvláštna je aj vôňa. Podľa popisu ide o výrobok určený pre ženy. Na mňa však vôňa pôsobí vyslovene ako určená pre pánov. Mojím čuchovým bunkám nesadla, takže tento výrobok som posunula mužskej časti našej domácnosti a tam výhrady neboli. Ja som si ho z týchto štyroch varian obľúbila najmenej. Predáva sa za cca 1,99 €.


Sprchový gél Adidas - shape je oranžovej farby a má príjemnú jemnú pomarančovo-mandarínkovú vôňu. Podľa názvu je určeny na zlepšenie elasticity pokožky a jej spevnenie. Ja ho teda používam po cvičení, resp. po nejakom športe. Ak nešportujeme, nemôžeme čakať, že budeme mať spevnenú postavu vďaka sprchovému gélu, ale v kombinácií s cvičením je fajn. Predáva sa za 1,99 €.


Ak by som to mala zhrnúť a sprchové gély porovnať, tak všetky majú spoločné: 250 ml balenie, pekný dizajn, silutetu ženskej postavy na obale, penia, umývajú, nevysušujú pokožku. Líšia sa vôňou, konzistenciou, farbou a cenou.
najvoňavejší: shape
najlacnejší: vitality
najdrahší: skin detox
najkrajší happy

Keď som si porovnávala ceny sprchových gélov v kamenných predajniach a v e-shope, vyšlo mi, že v e-shope sú v priemere 0,30 € lacnejšie. Prečo teda nosiť sprchové gély v taškách, keď nám ich môže priniesť kuriér. Ja zvyčajne sprchovými gélmi alebo šampónmi "vynulujem" poštovné, keď si objednávam niečo, čo v kamennej predajni nemajú.

Ktorý výrobok od značky Adidas ste si obľúbili?


 Ďakujem e-shopu Elnino za poskytnutie výrobkov na zrecenzovanie.

Komentáre

  1. Mala som Vitality dávnejšie a spomínam si, že fakt krásne voňal. Aj ja teraz používam dva sprchové prípravky striedavo podľa nálady.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Odpovede
    1. Ani ja a preto som sa rozhodla znovu vratit ku klasike.

      Odstrániť
  3. Já jsem žádný z těchto produktů nezkoušela, ale určitě po nich někdy sahnu. Ta pomerančovo-mandarinková vůně by mi asi byla nejmilejší :) BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tyhle Adidasáky mám ráda... až spotřebuju všechny svoje sprcháče a vyzkouším všechny ty, co vyzkoušet chci (tedy za 15 let :D), určitě si zase nějaký pořídím :)

    Zrzavá katastrofa

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslim ze Adidas tu bol pred 15 rokmi a bude tu aj o 15 rokov :-)

      Odstrániť
  5. Tiež som teraz na začiatku leta používala Vitality :) má skvelú osviežujúcu vôňu no už som ho vymenila za lotosový sprcháč z Yvess Rocher. Tiež teraz majú celkom široký výber vôní...

    LadyinBlack

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pozerám, že Vitality je asi najpoužívanejšia. Ja som si ju veru obľúbila najviac.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

♥ ĎAKUJEM ZA KOMENTÁR ♥

Obľúbené príspevky